Google в НаУКМА
- Деталі
- Дата публікації: Четвер, 04 квітня 2013, 10:57
Три події для студентів 8 і 9 квітня
На початку наступного тижня в НаУКМА відбудуться три заходи від компанії Google – лідера на ринку пошукових систем.
1) Google Presentation, понеділок 8 квітня, 16:30-17:30, 4-101;
2) Creative Skills for Innovation (CSI), вівторок 9 квітня. 10:00-14:00, КМЦ, Галерея О.Замостян;
3) Personal Branding Session, вівторок 9 квітня. 15:00-17:00, КМЦ Галерея О.Замостян.
Робоча мова – англійська.
Студенти НаУКМА мають можливість не тільки більше дізнатись про компанію, її корпоративну культуру, нові розробки, зокрема і для навчання, можливості працевлаштування та кар’єрного зростання, а й відвідати два цікаві семінари.
Представить компанію та проведе семінари-тренінги пані Моніка Манькевич, координатор університетських програм Google у Центральній і Східній Європі.
Більше про події та обов’язкову попередню реєстрацію (5 квітня, до 12:00) дивіться на сайті Центру кар’єри та працевлаштування.
Наталя Шумкова, керівник напряму «комунікації з випускниками НаУКМА», співкерівник проекту «ПРОФІ+»:
«Семінари від команії Google – це перша «Відкрита подія у рамках програми з soft skills для студентів НаУКМА «Профі+». «Відкрита» вона тому, що до участі запрошені не тільки учасники програми, а й інші студенти університету.
Програма «Профі+» - це цикл з 11 семінарів-тренінгів з soft skills з метою адаптації студентів до вимог сучасного ринку праці, розвитку навичок, які мають дати майбутнім випускникам більше конкурентних переваг при працевлаштуванні. Програма є спільним проектом Академії та Асоціації випускників КМА. Тренери програми – представники бізнесу, сертифіковані тренери, коучі.
Знайомство студентів з діяльністю різних компаній, проведення зустрічей з практиками є досить поширеними в Могилянці. Ідею ж додаткового проведення семінарів-тренінгів для студентів, які оволодівають програмою з soft skills, була подана випускником Академії 1998 року (БП "Економтеорія") керівником відділу маркетингу Google Україна Святославом Комахою. Звичайно ж, ми не могли не не скористатись такою нагодою, і запропонували розширити коло учасників.
Разом із Святославом Комахою в Google Україна працюють могилянці Кіра Марусенко, менеджер з маркетингу (БП "Економтеорія", 2001), Марина Тарасова, pr-менеджер (МП "Культурологія", 2005) та стажер відділу маркетингу Олексій Стецюра (студент ФЕН, 4 курс). Ми пишаємось успіхами наших випускників, адже робота в такій потужній та успішній компанії як Google, відповідність її високим вимогам і стандартам, вже є досягненням і визнанням у професійному колі. Могилянці-гуглівці постійно слідкують за діяльністю університету, є активними членами Клубу випускників економічного факультету, підтримують проекти Академії.
Академія вдячна своїм випускникам за їхні ініціативи і допомогу у розбудові alma mater, за участь у створені програм і проектів для молодших поколінь студентів»