У Могилянці підбили підсумки конкурсу есеїв "Згода дім будує, а незгода руйнує"
- Деталі
- Дата публікації: Четвер, 30 березня 2017, 09:43
Нещодавно НаУКМА, Товариство конфліктологів України та інтернет-видання iPress підбили підсумки Всеукраїнcького конкурсу есеїв "Згода дім будує, а незгода руйнує".
Іноді й дорослим людям важко утриматися від гарної суперечки. Іноді приватні інтереси можуть важити забагато і зруйнувати стосунки. Іноді маленька злагоджена команда може всіх здивувати й звернути гори. Десятикласникам та одинадцятикласникам, які побажали взяти участь у конкурсі, довелося добряче поламати голову, щоб написати справді якісні есеї на вічно актуальну тему. Проте вони не полінувались.
Організаторам конкурсу було дуже складно визначити, кому надати перші місця. І врешті трійка переможців таки сформувалась. На вручення нагород змогли до Могилянки змогли приїхати тільки дві переможниці, які посіли 1-ше та 2-ге місце. Вони поділилися своїми враженнями про участь у конкурсі:
Карина Людоговська (Голопристанська гімназія, м. Гола Пристань):
"Я дізналася про конкурс есе від Києво-Могилянської академії, тому що цікавилася цим університетом. І, звісно, мені було цікаво, як можливо майбутньому абітурієнту взяти участь, та й поділитися своїми думками стосовно теми. А тема надзвичайно важлива і актуально. Я сподівалася, що цей конкурс дозволить мені бути відвертою. Так і вийшло, і за це я дуже вдячна".
Марія Панасюк (НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів, гімназія №5, м. Славута):
"В мене був творчий текст. Я люблю писати, мене надихнула тема. Я вирішила, що я можу це зробити. Я знайшла потрібний настрій, час, і вийшло так, що погляд організаторів і мій синхронізувалися. Мені було цікаво, це був чудовий досвід в моєму житті. Коли співорганізатором конкурсу є університет, то, звичайно, основна мета – пошук здібних дітей і залучення їх потім до навчання у цьому університет".
Андрій Гірник, професор кафедри психології і педагогіки НАУКМА, один із організаторів конкурсу, гадає, що їм це вдалося:
«Ця мета у нас була одна з основних і ми думаємо, що вона була реалізована, бо більше, ніж з трьох четвертей України були надіслані твори, їхній рівень дуже високий».
Професор зазначає, що з наступного року Міністерство освіти дозволило проводити університетам олімпіади, участь у яких дає додаткові бали переможцям при вступі до цього конкретного університету.
Конкурс есеїв був свого роду пілотним: «Для нас, для організаторів, це був корисний досвід», - говорить Андрій Гірник. А також ділиться, що, якщо продовжуватимуть подібний конкурс у майбутньому, то додадуть ще очний етап, щоб була можливість якісніше перевірити здібності учасника. Хотілося б, щоб на навчання бюджетні місця потрапляли явно здібні діти, лідери, які б вели за собою всю групу, які б задавали тон навчанню, тощо. Олімпіада – це спосіб таких дітей знайти і «привабити» в Академію».
Оргкомітет вдячний за підтримку співорганізаторам проекту, а саме:
Ініціативі "Новий освітній простір",
ГО "Україна Інкогніта",
ГО "Інститут солідарності громад Романа Мацоли",
Конфедерації будівельників України.
Андрій Гірник також висловив окрему подяку Олені Василівні Третяковій, керівнику відділу прийому та профорієнтації абітурієнтів НаУКМА, та члену оргкомітету конкурсу Олександру Дмитренку, журналісту iPress.
Олеся Далебіга, МП «Філологія-1»