Оголошено результати викладацького Стипендіального Фонду Зої Литвин
- Деталі
- Дата публікації: Четвер, 18 червня 2020, 19:48
Лауреатів та лауреаток Викладацького Стипендіального Фонду Зої Литвин року було визнано Рішенням Конкурсної Комісії від 17 червня 2020.
Фокусом цьогорічного Конкурсу стало відзначення викладачів та співробітників НаУКМА, що найбільше долучились до впровадження дистанційного навчання та забезпечення умов для його якісного проведення в умовах карантину:
Євген Хлобистов, професор кафедри екології НаУКМА;
Ольга Пилявська, доцент кафедри фізико-математичних наук НАУКМА;
Семен Гороховський, завідувач кафедри інформатики НаУКМА;
Богдана Олійник, завідувачка кафедри математики;
Олена Іванова, старша викладачка Школи соціальної роботи;
Анна Осипчук, доцент кафедри соціології;
Ярина Юринець, старша викладачка кафедри філософії та релігієзнавства;
Надія Павліченко, старша викладачка кафедри культурології;
Володимир Венгер, доцент кафедри загальнотеоретичного правознавства та публічного права;
Іван Яцкевич, доцент кафедри приватного права, заступник декана ФПвН;
Олександра Гуменна, декан факультету економічних наук, доцент кафедри маркетингу та управління бізнесом;
Аліна Новік, асистентка кафедри фінансів;
Олександр Подденежний, керівник відділу «Центр е-освіти»;
Ярослав Вознюк, завідувач навчальної лабораторії факультету інформатики;
Трохим Бабич, спеціаліст 1 категорії служби президента НаУКМА;
Ольга Бершадська, старша викладач кафедри англійської мови, керівниця Центру забезпечення якості освіти НаУКМА.
Вітаємо колег і колежанок, пишаємось та бажаємо подальших успіхів!
Варто зазначити, що Стипендійний Фонд було засновано на Благодійному вечорі на підтримку Києво-Могилянської академії у 2018 році коштом Зої Литвин – випускниці НаУКМА, очільниці та засновниці ГС «Освіторія», ініціаторки національної премії Global Teacher Prize Ukraine.
Основне спрямування Фонду – підвищення педагогічної та творчої активностей науково-педагогічних працівників та співробітників НаУКМА, активізація їхньої науково-методичної роботи, впровадження інновацій, розвиток освітніх програм, створення нових курсів та вдосконалення існуючих, диджиталізація освітніх ресурсів та послуг, впровадження технологій дистанційного навчання, в тому числі підготовка та проведення занять з використанням DistEdu (Moodle), MS Teams, Zoom тощо, організаційний, методичний та технічний супровід дистанційного навчання тощо.
Щиро дякуємо також Міжнародному благодійному фонду відродження Києво-Могилянської академії за адміністрування фонду та багатолітню підтримку НаУКМА.