Конференція аналітичних спільнот «Освіта: кроссекторальне обговорення візій післявоєнного розвитку галузі»
- Деталі
- Дата публікації: Вівторок, 09 серпня 2022, 21:14
«Війна відкриває вікно можливостей, і щоб вповні їх використати, ми маємо дійти консенсусу щодо візії майбутніх реформ у освітній галузі, сформулювати і обговорити її у експертному середовищі. Це дасть змогу перетворити концепт на конкретні політики і закони» — Михайло Винницький, доцент кафедри соціології КМА.
Третя конференція із серії візійних конференцій аналітичних спільнот, організована спільно НаУКМА та УКУ, відбулася сьогодні і мала на меті започаткувати експертне обговорення візій повоєнного розвитку освітньої сфери. Вона стала логічним — але більш сфокусованим — продовженням дискусії, розпочатої першими двома конференціями.
Війна як каталізатор і навіть спонука реформ; сотні тисяч людей, які зараз отримують безпосередній (хоч і вимушений переважно) досвід навчання за кордоном; необхідність конкурувати у глобальному контексті з закордонними освітніми системами — все це фактори «позитивного тиску» на освітню систему, які мають вплинути на її глибоке і повсюдне оновлення.
Тому експерти у своїх обговореннях зачепили дуже широке коло проблем: від місії та ролі сучасного університету — до автономії ЗВО; від шкільної освіти — до спеціалізованої та навчання впродовж життя.
Обговорення тривало у чотирьох секціях:
- Реформування школи у контексті децентралізації
- Університет як суспільний інститут
- Університет – джерело людського капіталу для ключових галузей держави
- Освіта впродовж життя
Підсумки роботи у секціях, а також фото і повне відео конференції будуть оприлюднені у соціальних мережах засновників Платформи.