Відбувся другий тренінг програми «ПРОФІ+» - «Самоорганізація»: відгуки організаторів та студентів

 

 

“ПРОФІ+” – спільна програма НаУКМА та Асоціації випускників КМА. Комплексна системна програма з оволодіння soft skills складається з 11 дисциплін і спрямована на адаптацію студентів до вимог сучасного ринку праці. Програма є універсальною для студентів всіх спеціальностей і створена з врахуванням досліджень якості вищої освіти та опитувань роботодавців. Авторами курсів є практики з реального бізнесу, партнери НаУКМА.

Другий тренінг програми «ПРОФІ+» «Самоорганізація» відбувся 1-2 грудня, його автором та тренером став Володимир Чесноков – провідний тренер і консультант «НАУ консалтинг» із більш ніж 15-річним досвідом роботи.

 

Учасники тренінгу мали змогу розібратись у принципах та методології самоорганізації, дослідити власний стиль діяльності, обрати для себе модель тайм-менеджменту. Створенню дружньої атмосфери та ближчому знайомству сприяло проведення кожним учасником своєї міні-презентації. Займаючись різними видами роботи – слухаючи теоретичний виклад, розмірковуючи, медитуючи – студенти вчилися розподіляти витрати свого часу в залежності від важливості цілей, визначали особистий ритм роботи та стиль, намагались сформувати власне відчуття часу. Студенти опанували техніки відсіювання непотрібних справ та уникання перешкод, що стоять на заваді виконанню власних цілей. Вони усвідомили, наскільки необхідні вміння самоорганізації для підсилення власної ефективності та продуктивності у різних сферах життя.

 

Учасники та тренер поділилися своїми враженнями.

Тренер Володимир Чесноков: «Я вирішив взяти участь в програмі «ПРОФІ+», тому що давно не працював з молоддю, проте мені дуже цікаво, як вона сьогодні ставиться до навчання і розвитку. Крім того, мені хотілося передати певний досвід, знання, бути корисним поколінню, що лише починає свій життєвих шлях, свою кар`єру. Знання, не перетворені в дію, – мертві. Саме тому я завжди рекомендую таку форму роботи, як тренінг, бо він дає можливість від теорії перейти до практичних навичок. Я переконаний, що саме відпрацювання певних вмінь до автоматизму робить людину більш професійною, ніж навіть великий запас знань. Для мене найголовніше, щоб людина стала ефективною, тобто досягала цілей комфортно, вміла використовувати всі ресурси, якими володіє, адже, повірте, їх дуже багато, проте не кожен знає, як їх правильно мобілізувати та застосувати. І, звісно ж, ми живемо для того, щоб отримувати задоволення від життя, а досягнення цілей і результатів дуже часто мотивує людей та приносить їм радість. Самоорганізація – це якраз той інструмент, завдяки якому ми можемо досягнути цієї ефективності. Сюди входить самосвідомість, самоконтроль, вміння будувати свої відносини з іншими, працювати в команді – все це приносить свої плоди. Мої очікування загалом справдилися, я працював з небайдужими людьми – із блиском в очах і приємною усмішкою. Це дуже добре, бо означає, що ці люди хочуть краще розібратися у своєму житті, проявити себе в ньому, залишити певний слід. Я дуже задоволений тим, як пройшов тренінг, я отримав багато цікавих запитань, щирих, не награних, в яких було чимало емоцій, душі, серця, розуму…».

 

Катерина Мельник, МП-2 «Теорія та історія української мови і компаративістика»: «Незважаючи на те, що у цьому тренінгу для мене було чимало знайомої інформації, я змогла її структурувати і доповнити, а також отримала мотивацію активніше користуватися цими знаннями і ширше застосовувати у власному житті».

 

Христина Рибачок, МП-2 «Філософія»: «Мені дуже сподобався другий день тренінгу, тому що нам запропонували найбільш дієві методики: Ейзенхауера, Парето та інші. Дуже важливими були інтроспекції, в процесі яких ми змогли зрозуміти, до якого типу належимо і, відповідно, який стиль та ритм роботи є прийнятним для кожного з нас».

 

Христина Парандій, БП-2 «Політологія»: «Я мала нагоду проаналізувати причини своєї неспроможності втілити все задумане, виявити помилки в оперуванні своїм часом та зусиллями і поставила собі за мету їх виправити. Тренер ознайомив нас із методиками, що дозволяють правильно визначити пріоритети у виконанні своїх завдань шляхом відсіювання зайвих справ, а також із моделями організації своєї роботи із врахуванням персональних ритмів та схильностей. Сподіваюся у майбутньому досягати вищих цілей, витрачаючи на це менше ресурсів».

 

Денис Кучер, МП-2 «Фінанси та кредит»: «Для мене основною цінністю тренінгу було те, що він спонукав визначити свої цілі вже зараз і спрямувати свою діяльність на їх досягнення. Я зрозумів, що дуже корисно записувати свої задачі, планую надалі весь час це робити».

 

Ірина Романчук, БП-3 «Соціологія»: «Дуже вдячна Володимиру Чеснокову за той індивідуальний підхід, який йому вдалося знайти до кожного учасника. Для мене особливо корисною була інформація щодо визначення різних типів особистостей та стилів ефективної комунікації з ними залежно від їх преференцій. Також я дізналася про існування різних підходів до визначення цілей та планування власного графіку. Отримавши ці знання, я зможу більш раціонально використовувати власні ресурси та більш ефективно діяти».

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна