Гостьова лекція від PwC
- Деталі
- Дата публікації: Вівторок, 29 березня 2016, 23:28
23 березня 2016 року в рамках курсу «Міжнародне оподаткування» від компанії PwC до студентів завітав партнер компанії Каміль вад дер Мер. Метою візиту було розповісти студентами про принципи роботи аудиторських компаній, можливості особистого професійного розвитку їхніх співробітників, основні вимоги до кандидатів, зокрема якісна освіта, знання іноземних мов, готовність вчитися та працювати.
Каміль працює в PwC вже понад 25 років, за цей час встиг прошти шлях від аналітика до партнера, змінюючи тільки географічну локацію роботи спершу з Нідерландів на Польшу, а тепер на Україну. Він розповів студентам, про те що робота в міжнародних аудиторських компаніях насправді непроста, однак, можна чітко визначити етапи кар’єрного зростання: три роки на позиції аналітика, три – старшого аналітика, згодом декілька років менеджером і підвищення або до старшого менеджера, або до партнера. Сам Каміль зізнався, що хотів покинути роботу в PwC і отримав дуже гарну пропозицію, однак, майже божевільна на той час (початок 90х років) ідея відрядження до Польші змінила його життя, надавши нові виклики та мотивацію для роботи. Відтак, на думку Каміля, молоді не варто боятися змін і руху вперед.
Крім цього наш гість також відповів на питання студентів, зокрема зазначив, що робота у компанії з великої четвірки аудиторів зазвичай слугує для решти роботодавців знаком якості кандидата, якщо з якихось причин людина вирішила продовжити свою кар’єру в іншій компанії, зізнався, що всі аудиторські компанії схожі за підходами до роботи та рівнем зарплат, однак, PwC відрізняється високою лояльністю до своїх співробітників, поділився секретом успіху у даному бізнесі – розгалужена мережа персональних контактів.
Кафедра фінансів вдячна нашим партнерам за організацію зустрічі та сподівається, що студенти винесли для себе цікаві уроки з почутого. Оскільки курс «Міжнародне оподаткування» тільки розпочався, попереду на студентів очікує ще багато цікавих подій та корисних знань.